2015. május 10., vasárnap

Első fejezet





Már legalább 5órája vonatozunk, de még mindig nem értünk oda. Ez szörnyű. Egyéb ként a nevem Akita Nagumi, de mindenki csak Nagunak hív. Japánban ezen belül Tsumugiban élek anyával és a bátyámmal Akita Ryuval. Én a héten fogom tölteni a16. születésnapomat. Ryu pedig tegnap előtt töltötte a 17- et. Mindketten a Sakurai középiskolába járunk, ezen belül zenetagozaton vagyunk. Otthon még egy kisebb zenekarunk is van a Blue Moon. A BM-ban (az együttesünket így rövidítjük) játszik még a legjobb barátnőm is Aoi Ibiki. Most csak 3 tagból álló .
Zenekarunk éppen tagot keres ezért is megyünk el a *k-on táborba, (Ibuki, Ryu és én) mindenképpen kell találnunk egy basszusgitárost.
A tábor a Japántenger partján lesz Tottoriban. Ez egy nagyon szép hely csak az a baj, hogy az út legalább 11-12 órás. Most 9 óra van, ami azt jelenti, hogy hajnal5-kor indultunk, de nem baj a célunk érdekében ki kell bírnunk ezt a hosszú utat is.
*
- Szedjétek össze a csomagjaitokat a következő megállónál le szálunk. - közölte velünk a táborvezetőnk Inari Mizuki
-Ryu segítesz levenni a csomagjaimat?- én
-Persze ... törpe.
-Naaa. – hát igen egy kicsit alacsonyabb vagyok az átlagnál
Miután mindenki magához vette a csomagját a vonat is megállt, és mint egy kisebb csorda (15-rnvoltunk a táborvezetőnkkel együtt) leszálltunk a vonatról. Majd kezdődhetett a 2km-es túra a szállásunkig. Az egy órás útnak mindenki hallhatóan „örült”.
Mire megérkeztünk a szállásunkra már d.u. 5 óra volt.
-Akkor 2lakóházat kaptunk, melyek 2 szobából állnak. A szobákban 4-en fértek el. Ami azt jelenti, hogy 1 fiúnak a lányokkal és velem kell lennie egy szobában. Mert13 fiú van és velem együtt 3 lány. Na van jelentkező??
-….
-Nincs?? Akkor nekem kell ..
-De .. majd én leszek veletek egy szobában – Ryu
-Rendben akkor 8fiú maradjon itt és vigyétek be a bőröndjeiteket a szobátokba. A többiek velem jönnek.
Mizuki elvezetett minket a lakóházunkhoz, bementünk és lepakoltunk mindent. A szobába ahova kerültünk 2 emeletes ágy volt én aludtam Mizuki felett, Ryu pedig Ibiki felett.
-Na hogy így megvan minden….. húzzátok fel az ágyneműteket és utána lesz egy órátok felfedezni a tábor területét.
-Oké!!
-Na most hogy itt vagyunk mindent bele kell adnunk, az új tag érdekében. Rendben??- Ibiki
-Igen- Ryu, én
Felhúztuk az ágyneműnket és kimentünk körülnézni. Elindultunk a tábor terület vége felé, egy kis macskaköves járdán, a járda elvezetett minket egy erdőbe.
-Nahát nem is tudtam, hogy itt lesz erdő is – Ibiki
-Ja
Bementünk az erdőbe elég sokat kellet sétálni mire elértünk egy színpadhoz.
-Hát látszik,hogy ez egy k-on (könnyűzenei)tábor- én
-Igen, de azért ezt nem gondoltam volna- Ryu
-NA mindegy menjünk tovább-én
Az erdőből kiérve és a macskaköves járdát követve elértünk egy mezőhöz. A mezőn túl pedig a Japán tengerhez. Hát igen így már érthető, hogy miért ilyen nagy ez a tábor hiszen nincs elkerítve a tengerparttól.
-Ez gyönyörű-Ibiki
-Igen-Én
-Ühm. - Ryu
-ÖÖÖ Nagu hányóra van – Ibi
-Nem tudom..Ryu??
-6 lesz 10 percmúlva.. jobb lesz, ha futunk
-Igen
Ezzel elkezdünk futni vissza a házakhoz hogy ne, hogy elkéssünk. A 45. perces utat sikeresen megtettük 15. perc alatt, így sajnos 5 percet késtünk.
-Hát ti hol voltatok?? - Mizuki
-A tengerpartnál- Ryu
-Ó értem és szép??
-Igen.
-Akkor mehetünk,enni evés után pedig megbeszélést tartunk
°*°
Bent ülünk egy kisebb teremben (az ebédlő mellet), egy kört alkotva és várjuk, hogy mit kellesz csinálnunk.
-Ennek a megbeszélésnek az lenne a célja, hogy megismerjük egy kicsit egymást.. Ezért most mindenkin sorba végigmegyünk és mindenki bemutatkozik, megmondja hány évesés elmondja, hogy miért jött ide milyen céllal ebbe a táborba.. kezdjük
- Én Gai Fujin 17 vagyok és azért jöttem ide, hogy olyanok között legyek akik hozzám hasonlóan szeretik a zenét
-Én Amubi Haku 15 vagyok én is ezért jöttem ide a táborba
- Engem Korasu Narának hívnak 16 éves és azért jöttem ide, hogy jól érezzem magam
-Kanbe Jin 16 éves basszusgitáros vagyok és szeretnék végre egy jót zenélni társaságban is.
- Homura Hizashi 14 vagyok és azért jöttem, mert szeretek énekelni.
- Joru Hayato 15 vagyok és azért jöttem, mert nagyon szeretek dobolni és most szeretnék közösségben is játszani.
- Bunzo Akira vagyok 17 éves én is azért jöttem, mert szeretek dobolni és gitározni meg most szeretnék közösségben is játszani.
- Suhiro Natsume 18 éves vagyok azért jöttem, mert a jövőben a zenével szeretnék foglalkozni… énekelni szeretnék.
- Zenko Jukiro 15 éves vagyok én csak azért jöttem, mert nem szerettem volna otthon egyedül lenni, de persze én is játszok hangszeren méghozzá gitáron.
- Tsukoshi Sho vagyok 17 éves és azért jöttem, mert nagyon szeretek zenélni.
-Engem Akita Ryunak hívnak, 17 éves vagyok, Ő itt a húgom Akita Nagumi 15 éves és ő itt a barátunk, Aoi Ibiki 16 éves,.. és mi azért jöttünk, mert otthon Tsumugiban van egy együttesünk a BLUE MOON és meg szeretnénk találni még a nyáron az utolsó tagot.
-Engem Takahiro Shinnek hívnak, 16 éves vagyok …azért jöttem a táborba, mert egy napon profi basszusgitáros akarok lenni
-Akkor, hogy most mindenki bemutatkozott.. mehettek aludni.. jó éjt .
Mikor vége lett a „foglalkozásnak” mindenki elment lezuhanyozni és fogat mosni, hogy utána nyugodtan beszélgethessünk még addig amíg el nem alszunk.
-Ti már zuhanyoztatok??- kérdezte Mizuki amikor bejött a szobába törölközővel a fején.
-Igen.- Ryu
-Akkor szeretnék kérdezni valamit….Nektek tényleg van egy bandátok Tsumugiban??
-Igen van – Ibi
-Aha … tudjátok arra én nagyon kíváncsi vagyok közületek ki-ki min játszik…
-Én dobolok- Ibi
-Én gitározok- Ryu
-Én pedig gitározok és énekelek
-És dalokat szoktatok írni??
-Igen már van egy pár darab.
-És milyen hangszeren játszó tagot kerestek??
- Basszusgitáron.
-Aha ..na csak ennyit akartam, és mivel már elmúltéjfél jobb lesz ha alszunk… Jó éjt.
-Jó éjt
És véget is ért az első napunk a Japán tengerparti K-on tábornak.



Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban