2016. november 23., szerda

Bakancslista: Tél


Sziasztok!😊
Hogy vagytok? Lassan, de biztosan az ősz végéhez közeledünk, nemsoká elérkezik a téli napéjegyenlőség! ⛄ Én személy szerint már nagyon várom.. mármint a telet, s remélem idén fehérbe öltözik a táj is! 

Mint ahogyan a cím is mutatja a mai bejegyzésem is egy bakancslista lesz, de mielőtt belekezdenék először szeretném értékelni az őszi bakancslistámat, hogy mi volt az amit esetleg nem sikerült végbevinni. Az első ilyen biztos pont mindenképpen az írás aktivitása lenne, mert valljuk be nem szaporodtak meg a bejegyzéseim... Illetve a gyertya maradt ki még az életemből, viszont,így vissza gondolva nem is nagyon foglalkoztam vele, na mindegy! 😅

Na s akkor kezdjünk is bele, a téli bakancslistánkba: 
⛄⛄



Aranymosás


Kíváncsi vagyok hányótok ismeri ezt a pályázatot. Idén rendezik meg hatodjára. Tudni kell róla, hogy eddig minden évben megrendezték, s a határideje rendszerint december 27-31.-esett. A pályázat lényege tömören az, hogy ha elég jó vagy és átmész a három szűrésen is - mármint nem te, hanem a te általad benyújtott kéziratod 😆 - akkor nagy esélyes vagy arra, hogy kéziratod könyv formát kap. S kiadják, segítenek a terjesztésben...stb.
Egyébként én korábban - két éve-is gondolkodtam azon, hogy beküldöm az egyik kéziratomat, csak:
  1. Nem felelt meg a terjedelme,ugyanis 320 ezer karakterből kell állnia a kéziratunknak, szótagszámokkal együtt. - ez kb. 100 A4-es oldalnak felel meg. 
  2. Akkoriban az Egy dal veled című kisregényemre gondoltam, viszont mivel ugye túl rövid volt, úgy döntöttem,hogy átírom..csak mire elérkezett a határidő, én csak a feléig jutottam el.. 
  3. Szóval végül nem indultam
Viszont idén úgy döntöttem újra belevágok, méghozzá a Közelgő végzetek című regényemmel, bár még eléggé az elején járok vele, de belehúzok!! Bár nem feltétlen a "győzelem" miatt indulok, a pályázaton,mégis éppolyan fontos számomra, mint akik a győzelem hajt. Én jobban szeretem a kihívásokat. Mellesleg szerintem rendkívül jó lehetőség arra, hogy megtudjuk mennyit is ér az a valónk, amik most vagyunk. Mennyit kell még fejlődnünk ahhoz, hogy legalább az első szűrésen átmenjünk... 💬

📚Ha esetleg kedvet kaptatok hozzá ITT megtaláljátok a pályázatot!📚





Regény


A következő pont is szorosan kapcsolódik az előzőhöz,ugyanis, ha már befejeztem az Aranymosásos regényemet, szeretném elővenni a régieket, és folytatni/ befejezni azokat is. Jó lenne, ha újra visszatérne az életembe az írás. S nem csak egy két havonta születne egy-egy versem.  Hiányzik az írás😪 - az aktív írás.



Korizás


Hát igen ha tél akkor hideg, ha hideg akkor jég, és ha jég akkor korcsolya. Ugyan tavaly voltam először korcsolyázni, viszont már nagyon régóta szerettem volna, s nem csalódtam mert azóta is nagyon szeretek, s már alig várom, hogy végre tartósan mínusz alatt legyünk, s újra a lábaim alatt érezhessen a jeget. Ha még nem próbáltátok mindenképp ajánlom nektek is. Szóval:
Korcsolyára fel!☃ 



Nos, én ennyit gondoltam a Téli Bakancslistámra, remélem nem untattalak titeket!
Puszi: Anna
⛄⛄

Nincsenek megjegyzések:

Keresés ebben a blogban